bpost is altijd in beweging. Wij creëren een omgeving voor onze medewerkers met uitdagende projecten, inspirerende samenwerkingen en de nieuwste technologieën, met interessante vacatures en opleidingsprogramma's voor iedereen.
Om de meer dan 26.000 medewerkers van bpost te helpen met hun persoonlijke vragen, staat het HR Shared Services Centre elke dag klaar.
In dit kader zijn wij op zoek naar een gemotiveerde HR administratie Specialist. Iemand die al ervaring en kennis heeft van de volgende onderwerpen: werktijden, verlof, ziekte, uitkeringen (tijdskrediet, onbetaald verlof, werkonderbreking).
Iemand die wil blijven groeien en leren. En iemand die zich wil aansluiten bij een team van enthousiaste collega's.
Als HR Administratie Specialist in het team My Time binnen het HR Shared Services Centre bent u verantwoordelijk voor de volgende taken:
Administratief beheer
Telefoonbeantwoording
Met het hele HRCC bent u verantwoordelijk voor het beantwoorden van de telefoon om het eerste aanspreekpunt te zijn voor vragen van werknemers, lokaal management of externe partners (NEO, federale pensioendienst, uitzendbureaus, enz.).
Het spreekt voor zich dat u als administratief personeelsmanager een passie hebt voor personeelsmanagement en dat u graag met mensen praat. Wij willen het volgende benadrukken.
Zoals vele andere bedrijven bieden wij naast het maandelijkse salaris een mooi pakket voordelen, waaronder maaltijdcheques, 20 vakantiedagen en 7 extra wettelijke vakantiedagen, een eindejaarsuitkering, dubbel vakantiegeld, ecocheques, een eenmalige jaarlijkse bonus, reiskostenvergoeding en vele andere voordelen bij meer dan 100 bpost-partners.
Dit is wat ons echt onderscheidt:
Als internationale dienstverlener op het gebied van pakketlogistiek en e-commerce creëren wij echte verbindingen tussen miljoenen mensen, bedrijven en gemeenschappen. Ons team van +34.000 medewerkers is onze grootste troef in dit verhaal. Dankzij hen blijven wij een sleutelrol spelen in onze snel veranderend